مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 10:002021-07-17اقتصادي

 اولین «موبایل ون» قزوین آغاز به کار کرد


طرح موبایل ون بهزیستی باهدف ارائه خدمت به معتادان متجاهر و کاهش آسیب ها با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان در استان قزوین راه اندازی شد.

- ایسنا/قزوین مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: طرح موبایل ون بهزیستی باهدف ارائه خدمت به معتادان متجاهر و کاهش آسیب ها با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان در استان قزوین راه اندازی شد.

علیرضا وارثی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به راه اندازی موبایل ون در استان قزوین گفت: موبایل ون خدمتی نوین از بهزیستی است که طی آن کارشناسان بهزیستی در ون های مناسب سازی شده به سراغ معتادان متجاهر می روند و خدمات کاهش آسیب DIC را به آن ها ارائه می کنند وی افزود: مراکز کاهش آسیب DIC به منظور کنترل بیماری های عفونی و مقاربتی و انتقال ویروس ایدز HIV به معتادان متجاهر خدماتی مانند توزیع سوزن و سرنگ، پد الکلی و همچنین یک وعده غذای گرم ارائه می کنند، موبایل ون را نیز می توان مراکز سیار DIC دانست.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: سازمان یونیسف تعداد پنج دستگاه موبایل ون به بهزیستی کشور اهدا کرده که یک دستگاه آن به بهزیستی استان قزوین تعلق گرفته است که امروز با حضور استاندار به بهره برداری رسید، با استفاده از کارشناسان و روان شناسان بهزیستی در این خودرو خدمات مشاوره ای، آموزش تزریق سالم و بهداشتی، خدمات آموزشی رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 اولین «موبایل ون» قزوین آغاز به کار کرد

 اولین «موبایل ون» قزوین آغاز به کار کرد